пр. Сенявина 26, Херсон  (0552) 33 80 35  015hvpku@i.ua

Рекомендації для педагогів

Якщо учень –
Сангвінік:
Прагнути виробити у нього стійкі інтереси.
 Вчити терпінню, наполегливості, того, що треба доводити будь-яку справу до кінця.
 Як можна більше заохочувати за моральність у його вчинках.
 Викорінювати недбалість і не старанність при виконанні завдань.
 Враховувати, що життєрадісність, товариськість та оптимізм сангвініка здатні обернутися зворотним боком медалі і стати джерелом його легковажності та непостійності.

Флегматик:
Намагатися виробити допитливість і зробити його ініціативним.
 Вчити, як правильно перемикати увагу при виконанні різних доручень і як розподілити раціонально час.
 Не дратуватися «черепашачими» темпами, а прискорювати їх, застосовуючи навчальну діяльність.
 Вчити повного вираженню емоцій.
 Намагатися прищепити навички спілкування і розвивати його комунікабельність.
 Будь-якими способами пробуджувати кмітливість і уяву учня.

Холерик:

 Направити енергію що б’є ключем на потрібні, корисні справи.
 Вчити обдумувати свої рішення, оцінювати резерви своїх сил.
 Виховувати наполегливість і стриманість, коли необхідно опанувати себе, щоб не розлютитись.
 У зародженні погашати будь-яку агресивність.
 Холерика необхідно вчити ввічливості і вимагати, щоб він таким став. Саме вимагати.
 Холерика не варто вмовляти, він реагує зазвичай тільки на вимоги людей.

Меланхолік:

 Не треба вимагати від меланхоліка того, що для нього нездійсненно. Накази уповільнюють його діяльність.
 Намагатися підтримати його, схвалити, бути з ним ласкавіше і м’якше.
 Націлювати його лише на посильні завдання і допомагати їх вчасно виконати.
 Вчити, як треба долати сором’язливість і боязкість, викорінюючи невпевненість в собі.
 Підтримувати його самостійність.
 Виховувати в ньому ініціативність, товариськість, довірливість і сміливість.
 Вчити безстрашності і допомагати позбутися страху.
 Ні в якому разі не залякувати його, навіть з благих мотивів.

Урок-реквієм з української літератури «Улас Самчук. Роман-хроніка «Марія»
Попередній пост
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ВИНИКНЕННЯ УПЕРЕДЖЕНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ІНШИХ ЛЮДЕЙ
Наступний пост