пр. Сенявина 26, Херсон  (0552) 33 80 35  015hvpku@i.ua
Reproduktyvne zdorovʺya pidlitkiv — vpevnenistʹ u zavtrashnʹomu dni

Репродуктивне здоров’я підлітків — впевненість у завтрашньому дні

За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я, репродуктивне здоров’я — це стан повного фізичного, розумового і соціального благополуччя, а не просто відсутність хвороб репродуктивної системи або порушення її функцій. До порушення репродуктивного здоров’я можуть призвести безвідповідальне ставлення до себе і свого партнера, відсутність аналізу наслідків своїх дій, неправильне інформування про способи й методи профілактики небажаної вагітності, про запобігання інфекцій, що передаються статевим шляхом.

Саме цій злободенній для підлітків темі була присвячена зустріч учнів групи ККТ-32 з психологом клініки дружньої до молоді Павловською Л.О. «Прості відповіді на непрості запитання». Людмила Олександрівна розповіла учням про чинники ризику для репродуктивного здоров’я, про вплив алкоголю, нікотину, наркотиків на репродуктивне здоров’я; про ризики раннього статевого життя . Відмова від раннього статевого життя не означає відмови від стосунків із протилежною статтю. Якраз навпаки, така поведінка є запорукою нормального статевого життя в зрілості.

Разом з цім учні узнали що жіночий організм більш чутливий до алкоголю, аніж чоловічий; що під впливами алкоголю в ранній період вагітності зародок або гине, або порушується його розвиток; що новонароджені діти алкоголіків відрізняються маленькою масою і довжиною, розміри їхнього мозку зменшені; що діти алкоголіків погано розвиваються і вчаться, часто хворіють; що плід може успадкувати пристрасть матері до спиртного, у нього може виникнути підвищена чутливість до алкоголю і ще багато важливої інформації. А ще учні мали змогу задати фахівцю питання, які іноді незручно обговорювати з своїми батьками, і отримали на них кваліфіковані відповіді. Учні жваво обговорювали цю тему, розуміючи, що збереження репродуктивного здоров’я є важливим аспектом для планування їх майбутнього дорослого життя.

Рекомендації для викладачів щодо організації навчально-виховного процесу у проблемних групах
Попередній пост
Правила-поради для профілактики й подолання кібербулінгу для учнів ДНЗ «ХВПКУ»
Наступний пост