пр. Сенявина 26, Херсон  (0552) 33 80 35  015hvpku@i.ua
vidkrytyy urok z ukrayinsʹkoyi movy

Відкритий урок з української мови Нікіфорової І.П.

14.02.2019 року в рамках проведення тижня методичної комісії суспільно-гуманітарних предметів викладачем предмету «Українська мова та література» Нікіфоровою І.П. був проведений відкритий урок з української мови за темою «Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір. Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія.»

Під час проведення уроку був створений сприятливий емоційний фон, викладач одразу змогла зацікавити учнів темою уроку, підкреслила її практичну значущість для професійної діяльності і подальшого життя. Викладач розробила мультимедійну презентацію, яка ефективно використовувалась на всіх етапах уроку.

На уроці постійно планомірно формувалась мовленнєва та мовна компетенції. На етапі удосконалення та розвитку предметних компетентностей учні були запрошені до лабораторії юного дослідника, вони мали опрацювати матеріал інформаційних карток, які містили ключові поняття теми. Учні не просто записали їх, а й проаналізували, яка інформація їм відома, яка нова, які думки найбільш важливі, яка інформація стала несподіваною.

На уроці доцільно використовувався підручник, зачитувалися визначення, виконувалися вправи.

Під час перегляду відео виступу тренера з підвищення мовленнєвої майстерності учні мали змогу не тільки проаналізувати зміст виступу, а й прослідкувати за його манерою подачі матеріалу (виразні жести, міміка, повтори важливих елементів тексту, паузи, звертання до аудиторії, риторичні питання тощо).

Як зразок нестандартної промови було прочитано виступ студента «Похвальне слово каві».

Учні мали змогу і самостійно вправлятися у мовленнєвих навичках. Вони були запрошені до студії красномовства. Було створено три мікрогрупи, кожна з яких отримала завдання скласти план виступу на запропоновану тему, дібрати приклади з життя, пригадати відомих осіб, акторів, кухарів.

На етапі контролю і корекції сформованих компетентностей було проведено тестовий контроль, який став ще однією сходинкою до успішного складання ЗНО.

Логічним завершенням уроку стала рефлексія, на якій учні проаналізували, що вони дізналися, які відчули труднощі, поділилися тим, що їх вразило.

 

«Високе прекрасне почуття —кохання».
Попередній пост
«Булінг: поняття, ознаки, відповідальність»
Наступний пост