пр. Сенявина 26, Херсон  (0552) 33 80 35  015hvpku@i.ua

«Я крокую до майстерності»

Сучасна парадигма освіти та застосування новітніх технологій потребує якісно нового підходу до підвищення фахової майстерності педагога. Фахівцю необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін. А це можливо лише за умови високого рівня професійної компетентності, наявності розвинених професійних здібностей.

З метою удосконалення професійної кваліфікації та самоосвіти викладачів та майстрів бібліотека училища пропонує бібліографічний список новинок педагогічної преси «Я крокую до майстерності»:

1. BELDOS- для быстрого и простого производства[Текст]:Новые технологии для кондитерской отрасли//Мир продуктов,2017. — № 1.-с.20-21.

2. Бінарний урок[Текст]: Реалізація міжпредметних зв’язків // Завуч, 2017.- № 4.-с.10-11 (вкладка)

3. ВЕБ — Квест у підготовці майбутніх кухарів[Текст]/О.Вільчинська// Професійно-технічна освіта, 2017.- № 1.- с.19-20.

4. Вивчення та роспізнавання асортиртименту шкіряного взуття [Текст]:Урок виробничого навчання//Профтехосвіта, 2017.- № 3.-с.73-79.

5. Використання на уроках ігрових форм роботи [Текст]: Методика та пошук //Математика в школах України, 2017.- № 9.-с.6-10

6. Використання технології «творча майстерня» на уроках зарубіжної літератури як один із чинників успішності навчання [Текст] /О.Гайченко//Заруб. літ-ра, 2016- № 7-8.- с.79-91.

7. Вступний інструктаж на тему: «Приготування натуральної січеної маси з риби та напівфабрикатів з неї: січеники рибні українські, шніцель рибний натуральний, ковбаски рибні українські [Текст] //Джерела, 2017. — с.4-6.

8. Гінетова Т.Л Інтелектуальні змагання з історії як засіб формування компетентної особистості [Текст]/Т.Л.Гінетова//Історія та правознавство, 2017.- № 1-2.- с.13-16.

9. Застосування кейс-методу для розширення усної практики на уроці[Текст]/Т.Ф. Хоменко//Англ.мова та література, 2017.- № 7-8.-с.2-7.

10. Іванчук І. Сучасні освітні технології та їх вплив на підвищення результативності навчання[Текст]/І. Іванчук//Джерела, 2016.-№ 20. — с.5-6

11. Інтегрований урок[Текст]:Підготовка та проведення//Завуч, 2017.-№ 4 (вкладка)

12. Коваленко Л.А. Інтерактивні змагання-мотивація для навчання [Текст]/Л.А.Коваленко//Педагогічна майстерня, 2016.- № 12-с.24-28.

13. Компетентнісно — орієнтована методична система навчання правознавства[Текст]:Модель,умови впровадження, практика реалізації //Історія та правознавство, 2017.- № 3. -с.2-9.

14. Метод проектної діяльності учнів на уроках спецдисциплін кулінарного профілю[Текст]/Н.Сердюк//Профтехоствіта, 2016.- № 8- с.12-19.

15. Обслуговування відвідувачів[Текст]: Інтегрований урок /М.Клименко //Профтехосвіта, 2017.- № 3.- с.37-42.

16. Портфоліо як засіб демонстрації власної педагогічної діяльності при атестації [Текст]:Метод рекомендації на допомогу керівникам, методистам, педагогам ПТНЗ//Джерела, 2017.-№ 1.-с.7-8.

17. Реалізація міжпредметних зв’язків у ПТНЗ[Текст]: Інтеграція спец. предметів виробничого навчання з природними науками // Профтехосвіта, 2017.- № 3.-с.50-58.

18. Сучасний урок[Текст]: Міжпредметні зв’язки//Завуч, 2017.-№ 4.-(вкладка)

19. Сучасний урок: від учнівського «не хочу» до «знаю, вмію, застосовую» [Текст]: Методика проведення сучасного уроку /О.Р.Юрко//Педагогічна майстерня, 2017.- № 3.-с.16-23.

20. Технологія ВЕБ-квест на уроках [Текст] /В.М.Єфіменко//Англ.мова та література,2017.-№ 7-8.-с.8-151.

21. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності на уроках інформатики [Текст]/О.О.Набегова//Інформатика в школі, 2017.- № 3.- с.6-10.

Як подолати осінню депресію?
Попередній пост
Інноваційні технології – шлях реформування профтехосвіти
Наступний пост