13.12.16 р. викладачем Іванчук І.М було проведено у групі ППК-20 показовий урок з теми: «Причини та початок „перебудови“. Чорнобильська катастрофа. Політика „прискорення“ та іі наслідки в Україні. Стан економіки. Рівень життя населення.»
На уроці були використані методи навчання та прийоми: «портерна галерея», «історична задача», «індуктивний метод» (формування історичних термінів), «незакінчене речення» «a brief historical summary» (скорочений історичній переказ), «кубування»; робота в малих групах з визначеними ролями (історики, економісти, політологи, соціологи, психологи), робота з опорними схемами: Діаграма Ейлера-Венна «причини перебудови», «Паравоз початкового етапу перебудови», «Наслідки Чорнобильської катастрофи», Логіко-смислові схеми.
При систематизації та узагальненні знань, після перегляду документальних фільмів с теми була проведена робота з карикатурами до даної теми уроку.
Інтерактивні методи дали змогу активізувати розумову діяльність учнів на уроці та сформувати позицію сучасного громадянина та фахівця з полікультурною комунікацією у новій епохи інформаційних технологій. На уроці було створено сприятливе навчальне середовище для розвитку критичного мислення в контексті пізнання історії нашої Держави.