пр. Сенявина 26, Херсон  (0552) 33 80 35  015hvpku@i.ua
Z dosvidu roboty maystra Moskalenko Nataliyi Volodymyrivny

З досвіду роботи майстра виробничого навчання Москаленко Наталії Володимирівни

Москаленко Наталія Володимирівна впроваджує в навчально-виробничий процес інноваційні педагогічні технології. Спрямовує свою роботу на розвиток творчих здібностей учнів шляхом застосування інтерактивного навчання — як форми організації пізнавальної активності.

Наталія Володимирівна створює комфортні умови навчання під час яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність. Навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів, майстер виробничого навчання і учень є рівноправними суб’єктами навчання. Майстер створює атмосферу співробітництва, взаємодії, розвиває комунікативні якості, моделює життєві, фахові ситуації, використовує рольові ігри, спільно з учнями розв’язує проблемні завдання.

Впроваджуючи проблемне навчання, Москаленко Н.В. бачить своє завдання у створенні та розв’язанні проблемних ситуацій на уроках в умовах, наближених до реальних, які б сприяли формуванню активної самоосвітньої діяльності учнів, що веде до ґрунтовного засвоєння і закріплення знань, розвиває творче мислення, здатність до самореалізації.

Майстер використовує такі види проблемного навчання:

  • проблемний виклад навчальної інформації;
  • створення на уроці виробничого навчання проблемної ситуації;
  • формування і розв’язання проблеми самими учнями.

Москаленко Н.В. використовує імітаційні та рольові ігри на уроках виробничого навчання, тому що саме вони дають можливість відтворити реальні процеси торгівлі і наближають навчання до умов майбутньої професійної діяльності учнів.

Майстер ефективно впроваджує ІКТ. Використання електронних презентацій робить урок більш цікавим і насиченим. Особливо це необхідно тоді, коли на уроках виробничого навчання вивчається асортимент товарів, який неможливо продемонструвати на натуральних зразках. Використання на уроках веб камери дає можливість вивести на великий екран і побачити дії майстра в деталях. На уроках Наталія Володимирівна демонструє відеоролики і навчальні фільми, відео-ситуації, які створені педагогом разом з учнями. Фільми, або їх фрагменти застосовуються на уроках виробничого навчання при актуалізації опорних знань учнів, при закріпленні, а також при самостійному відпрацюванні завдань учнями під час поточного інструктажу.

Москаленко Н.В. вивчає новітні виробничі технології та запроваджує їх у навчальний процес: це асортимент товарів, вироблених за новітніми технологіями, нові види упаковки товарів, нові форми організації торгівлі.

Методична розробка уроку Тема уроку: «Ознайомлення зі стандартами та технічними умовами на парфумерно-косметичні товари».

Україна — наш спільний дім
Попередній пост
Відкриття «Алеї героїв України»
Наступний пост