пр. Сенявина 26, Херсон  (0552) 33 80 35  015hvpku@i.ua
Z dosvidu roboty vykladacha khimiyi Neporozhnʹoyi Olʹhy Oleksandrivny

З досвіду роботи викладача хімії Непорожньої Ольги Олександрівни

Методична проблема, над якою працює Непорожня О.О. — «Розвиток критичного мислення учнів на уроках хімії». Із традиційних методів навчання вона частіше використовує такі: хімічні диктанти, хімічне лото, хімічні кросворди, завдання «Знайди співвідношення», «Колесо огляду», «Хімічний аукціон», цікаві факти про великі хімічні відкриття тощо. Також дуже велика увага приділяється демонстраціям, лабораторним дослідам, простим експериментальним дослідженням.

Використання творів художньої літератури надихають та сприяють зацікавленості у вивченні хімії. Серед них: пригодницький роман Жюля Верна «Діти капітана Гранта», фантастичні оповідання Айзека Азімова про розвиток ідей і уявлень в хімії, віршована повість Єфима Єфимовського «Ракета і травинка», де автор допомагає досліджувати прості, на перший погляд, об’єкти природи, які по суті являються дуже складними.

Впровадження та використання інформаційно-комунікаційних технологій у формі слайдових презентацій, відеофрагментів, дослідів віртуальної хімічної лабораторії збагачує методичний арсенал вчителя та дає можливість зробити уроки хімії цікавими та наочними.

Методична розробка відкритого уроку з теми «Етанова (оцтова кислота). Фізичні та хімічні властивості оцтової кислоти. Застосування оцтової кислоти.»

Методична розробка відкритого уроку з теми «Фізичні і хімічні властивості спиртів. Отруйність спиртів, їхня дія на організм людини. Застосування метанолу та етанолу. Багатоатомні спирти. Склад, структура, фізичні і хімічні властивості. Методи одержання.»

Методична розробка позаурочного заходу «Брейн-ринг. Відгадай елемент»

Тренінг «Підвищення обізнаності вразливої молоді»
Попередній пост
Конкурс «Комерсант-шоу»
Наступний пост